Він додає: «І навернуться
грішні до Тебе». Це виявляє ще одну причину, чому це діло – побожне і цінне в
очах Божих. Перша причина полягала в тому, що це діло – сповнене небезпек і не
може здійснюватися тими умами, які перше не були покріплені тривалим і мужнім
Духом. Друга причина стосується плодів і це діло – найвеличніше. Через це хоча
небезпеки цього діла можуть нас відлякувати,користь його повинна нас спонукати, адже неможливо, щоби Слово Боже
проповідувалося без плоду.Хоча
навертаються не всі, все одно є ті, що перемінилися з грішників на віруючих і
вони – спасенні. Результати цього служіння – не у волі людей, а у волі Божій,
як каже Соломон (Прип. 20:12): «Ухо, що слухає, й око, що бачить, – Господь учинив їх обоє». Тобто через дар Божий
існують обоє – і ті, що навчають здоровій науці, і ті, що слідують за такими
здоровими учителями.
Через це Давид каже: «Я робитиму все, що можу. Я навчатиму
переступників дорогам Твоїм і навернуться грішні до Тебе. Тобто, я навчатиму
про те, як навертаються грішники і я віддам результат у руки Божі. Безперечним
є те, що хтось навернеться. Здається, що інші теж навчають такому самому, коли
навчають про добрі діла, сповіді, каяття та власні сатисфакції. Але це –
людські дороги, які надходять від духа диявола, якими ми день за днем відходимо
від Тебе все далі і далі. Я ж навчатиму таким чином, яким я сам навернувся до
Тебе. Після того, коли я визнав мій
гріх, тобто – те, що вся моя природа зіпсована гріхом, я кинувся до Твого милосердя
і не виявляв невірства до слухання радості.[1]
Ось та дорога і той спосіб, якими навертають грішні до Тебе. Цій дорозі
навчатиму я. Хай той, хто приходить, приходить. А хто не приходить, хай не приходить на
свій власний ризик».
Немає коментарів:
Дописати коментар