середу, 7 грудня 2011 р.

Різниця між християнами і язичниками

У цьому полягає різниця між християнами та язичниками. Людина, яка безбожна і язичник, живе собі, як корова – він бачить, оцінює і судить про все відповідно до старого народження, відповідно до того, що бачить і відчуває. Проте християнин не ведеться тим, що бачить або відчуває – він ведеться тим, чого він не бачить і не відчуває. Він залишається зі свідченням Христовим – він слухає Слово Христове і йде за Ним у темряві.  Таким чином ми опиняємося у сумі, загорнуті у плащ Христа.  Він веде нас туди, де є сам і в Христі ми возносимося на небеса.  Спасає нас саме Він.
     На цій доктрині ми наголошуємо щодня, що християнське життя – життя віри. Але їй перешкоджає диявол і він втручається в неї повсюди.  Внаслідок цього світ цілковито байдужий і чимало людей навіть її зневажають, як це робить папа, кардинали, єпископи та решта папського наброду. Селяни й шляхта також стають епікурейцями. В цьому й полягає замисел диявола: піднести деяких людей, а потім, щойно вони увірують, відвести їх від віри та накинути їм речі, які не записані в Божому Слові. Вони візьмуться за Бога та обговорюватимуть питання, чому Бог не приводить весь світ до віри та спасіння. Вони розмірковуватимуть про чудесні діла Божі, про Його керування світом та про Його суди. Але тут ми повинні мати розум, аби дати дияволові відсіч і промовити: «Я буду вдоволений голосом вітру, який тут промовляє, тобто – вірою.   Якщо я буду вдоволений голосом вітру, то все в мене буде добре.  Тоді я перебуватиму в безпеці та стоятиму на твердій землі. А того, що Бог не обявив у Своєму Слові, знати я не хочу – залишаю це я ангелам».

Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана

Немає коментарів: