вівторок, 25 серпня 2015 р.

Струшувати фальшиву ідею про Христа

    Тим, що бояться і вже налякані тягарем своїх гріхів, треба проголошувати Христа Спасителя і подарунок, а не Христа-приклад і законодавця.  А самовдоволеним і впертим треба викладати приклад Христа, щоб вони не використовували Євангелія, як привід для свободи плоті і таким чином ставали самовдоволені.  Тому хай кожен християнин навчиться струшувати фальшиву ідею про Христа, яку йому навязує сатана у страхові та біді і каже: «Сатано, чому ти сперечаєшся зі мною зараз про діла?  Я вже достатньо наляканий і занепокоєний через свої вчинки та гріхи.  Насправді через те, що я вже занепокоєний  і обтяжений, дай мені почути не тебе, з твоїм звинуваченням і осудом, а Христа-Спасителя людського роду, Який каже, що Він прийшов на світ, аби спасти грішників (1 Тим. 1:15), втішити тих, що у відчаї, і проголосити свободу полоненим (Лк. 4:18).  Цей Христос, а не хтось інший – справжній Христос у найточнішому сенсі цього слова.  Я можу знайти приклад святого життя в Авраама, Ісаї, Івана Христителя, Павла та інших святих.  Але вони не можуть простити мені моїх гріхів, визволити мене від твоєї влади і від смерті, спасти мене і дати мені життя.  Зробити це може лише Христос, Той Кого Своєю печаттю позначив Бог.  Тому я не слухатиму тебе, як свого вчителя, а слухатиму Христа, про Якого Отець сказав (Мт. 17:5): «Це Син Мій Улюблений, що Його Я вподобав. Його слухайтеся!» Навчімося підбадьорювати себе вірою у такий спосіб посеред спокус і переконань фальшивої доктрини.  Інакше диявол через своїх агентів зведе нас або вбє нас своїми вогняними стрілами (Еф. 6:16).

Мартін Лютер, з Лекцій на Галатів 

Немає коментарів: