середу, 11 травня 2016 р.

Належні джерела, значення, функції та межі релігійного досвіду

Дискусія... ведеться, звісно, не про те, чи повинен бути релігійний досвід, чи ні (інтенсивність Лютерового досвіду є добре відомою), а про його належні джерела, значення, функції та межі. Тож урешті-решт робиться вибір між Христовими засобами благодаті, які "діють духовно та невидимо, і на майбутнє так, що Його Церкву і єпископів можна лише, так би мовити, ледь-ледь і віддаля відчути на запах", і спокусливим асортиментом із псевдотаїнств "Божої мавпи - сатани", - які "діють відразу і допомагають зараз і в цьому житті, видимо та відчутно"[1].

Професор Курт Маркворт, «Церква та її спільнота, служіння і управління»





[1] Про Собори і Церкви, LW 41:170; WA 50:646-647.

Немає коментарів: