четвер, 21 червня 2018 р.

Ранкова молитва (2)

    
Розп'ятий Господи Ісусе Христе!  Ти, воістину терпеливе Ягня Боже, перетерпів за мене найганебнішу смерть на хресті і Своєю дорогоцінною кров'ю Ти викупив мене від усіх гріхів, від смерті та від влади диявола.  Молюся - подай мені запевнення про це викуплення через Слово Твоє, царюй у серці моєму Духом Твоїм, вберігай мене Твоєю божественною любов'ю і ховай мене цього дня: і тіло, і душу в святих ранах Твоїх. Обмий мене від усіх гріхів моїх, навчи мене вести життя добрих діл, а в кінці переведи мене з цього світу смутку до Твоєї вічної радості і слави, найвірніший мій Спасителю, Ісусе Христе - Ти моя єдина Втіха, Надія і Життя. Амінь.

                                                             З лютеранського співаника

Немає коментарів: