У Найсвятішій Трійці ми
повинні розрізняти Особи, але ми не
можемо їх розділяти. Так само і з
двома природами нашого Господа. З одного боку ми не повинні уявляти ці природи
змішаними так наче вони не відмінні.
Але з іншого боку, ми не повинні розділяти чи відокремлювати їх наче наш Господь – дві особи. Він залишається
однією божественно-людською Особою… Відповідно, стародавній єретик Несторій
помилявся, заперечуючи, що блаженна Діва Марія – Мати Божа. Ісус – Бог, а Марія
– Його Мати. Через це і в цьому сенсі, Марія – Мати Божа (дивіться Луки 1:43), а не матір простої людини, яка має якесь відношення до Бога.
Ця логіка стає ще
важливішою у наступній послідовності: Ісус помер, Ісус є Бог, отже помер Бог.
Смерть просто людини не змогла б спасти
нас. «Кров Ісуса Христа, Його (Божого) Сина, очищує нас від усякого гріха» (1
Івана 1:7). Ніяка проста людська кров не може очистити від гріха. Але чи має
Бог кров? Так – у Ісусі, Який є Бог і Людина в одній Особі. Свята кров Ягняти
Божого (дивіться також Об'явлення
5:12; 22:3) має необмежену очищувальну силу. Ось чому, незважаючи на деякі ухильні
сучасні переклади, Писання говорить про «Церкву Божу, яку власною кров'ю набув
Він» (Дії 20:28).
Курт
Маркворт, «Святе Писання: Книга Христова»
Немає коментарів:
Дописати коментар