неділю, 1 липня 2018 р.

Вечірня молитва (2)

    
Господи Ісусе Христе! Ти - терпеливе Ягня Боже. Ти - святе Жертовне Приношення за всі мої гріхи і то не лише за мої гріхи, але й за гріхи цілого світу. Сердечно дякую Тобі за те, що Ти благодатно зберігав моє тіло і душу під Твоїм захистом і молюся, щоб Ти благодатно і милостиво простив усі мої гріхи, які я скоїв цього дня і через слабкість моєї старої природи, і через спокуси лукавого, - гріхи які болем віддаються у моєму серці та сумлінні. Укрий мене цієї ночі крилами Твоєї благодаті і подай, аби моє тіло могло спати у безпеці, а моя душа могла очікувати на Твоє славетне повернення для Суду, у готовності увійти у Твоє благословенне Царство Слави. Подай це, Господи, заради Твоїх страждань і Твоєї смерті. Амінь.

З лютеранського співаника

Немає коментарів: