четвер, 1 серпня 2019 р.

Не всі ті, що називаються християнами, будуть спасенні

   
Ті, що не живуть, як Господь навчав, повинні зрозуміти, що вони не є насправді християнами навіть, якщо своїми устами сповідують учення Христові, бо не ті, що сповідують, а ті, що роблять діла, будуть спасенні. Бо Він ось що сказав: «Не кожен, хто скаже до Мене: «Господи, Господи», ввійде в Царство Небесне, а той, хто виконує волю Отця, що на Небесах. Бо кожен, хто чує Мене і робить те, що Я кажу, чує Того, Хто послав Мене. Та багато промовлять до Мене: «Господи, Господи, хіба ми не в Ім'я Твоє ми їли та пилиабо не Ім'ям Твоїм чуда творили?» І тоді Я скажу до них: «Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня! Буде плач там і скрегіт зубів, коли праведні сяятимуть як сонце а нечестиві будуть вкинуті у огонь вічний. Бо багато-хто прийде в Моє Імя, зодягнутий назовні в овечі шкури, а всередині – хижі вовки.  За їхніми ділами пізнаєте їх. А кожне дерево, яке не родить доброго плоду, зрубується і кидається у вогонь»[1]. Тож тих, християн, які не живуть у відповідності до Його вчення, а є християнами лише за назвою… таких карай…
Св. Юстин Мученик, Перша апологія


[1] Тут Св. Юстин  здійснює парафраз і поєднує Мт. 24:5; 7:15, 16, 19; Мр. 13:6; Лк. 21:8.

Немає коментарів: