У традиції Халкедону лютерани сповідують, що Христос є одна Особа..., але людська та божественна природа - відмінні щодо їхніх відповідних природних властивостей. Божественна природа володіє всіма божественними атрибутами Бога, як-от: всюдисущість, всемогутність, всевідання, а людська природа володіє типовими людськими атрибутами, як-от: голод, спрага та обмеження простору й часу. Особовий союз двох природ у Христі настільки повний, що кожна природа діяльна через іншу, не таким чином, що вони змішуються, а радше таким чином, що між двома природами існує справжня комунікація атрибутів. Марія справді народжує Бога і тому їй цілком правильно дають титул theotokos - Богородиці і вона відома, як Мати Божа (ФЗ, Конспект, VIII 7 і ПП VIII 24)....
Саме виразно лютеранським є розуміння того, що через цей Особовий союз, людина Ісус, Якого Формула Злагоди називає "Сином Людським", завжди володіє божественною величчю з усіма Божими атрибутами і саме цьому розумінню реформати постійно чинять опір.
Доктор Дейвід Скеар, Христологія
Молитва на вшанування жертв Голодомору
1 годину тому
Немає коментарів:
Дописати коментар