вівторок, 3 травня 2011 р.

Божа воля на підтримку проповідників

     Бог наказує слухачам Слова Божого давати священикам їжу та напої, а Мойсей наказував дітям Ізраїлю забезпечувати необхідним левітів (5 М. 18:1-4).  В Новому Заповіті Христос каже: «Ідіть і проповідуйте, споживаючи те, що поставили перед вами» (Лк. 10:8).  Його воля існує на те, аби парафіяни підтримували своїх проповідників.  Проповідники не повинні самі себе забезпечувати їжею і напоями.  Тому неправильно, щоби пастир не отримував заробітну плату. Це не означає, що Хрищення і Євангеліє має продаватися за якусь ціну. Ні, вони даються безкоштовно. Ми знаходимо застереження про обох: я не повинен продавати Євангелія, а навчати йому безкоштовно – слухачі не повинні купувати його, а отримувати безплатно. Я повинен вам проповідувати, а ви повинні мене підтримувати. А якщо вам цього не вдається, то вдасться комусь іншому. Але, якщо в Імя Боже, ви піклуєтеся про мене, аби підтримувати проповідування Слова і якщо я вас тому божественному Слову навчаю, тоді все добре.
 
Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана

Немає коментарів: