В Лютеровому мисленні тісно поєднані Велика П'ятниця і Великдень. Christus miserabilis Ансельма поєднаний в одну картину з Christus gloriosus візантійського богослов'я. Лютер не написав жодного гімну про страсті Христові, але його великодні гімни - і роздуми про страждання Господа, і про Господа звеличеного. Христове воскресіння проголошує не лише те, що провина і покарання забрані, але й те, що ніч гріха скінчилася. Саме тут Христос виявляє Своє творчу силу в реальному сенсі, даючи нам також Святого Духа, аби могли наслідувати Його і почали душити та вбивати гріх (E, 14, 161 і далі). Сам Христос діє в нас, як звеличений Господь і воює в нас проти гріха (W, 1, 364, 23 і далі, 433, 3).
Доктор Дж. Л. Неве, З історії християнської думки
Божа мудрість у таємницях (Рим.16:25-27)
6 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар