Коли ми приходимо до доктрини про праведність в очах
Божих, то ми повинні просто відкидати весь Закон, як марний для нашого
виправдання і нічого не визнавати окрім закону Духа, обітниці, що Ісус Христос
помер за наші гріхи. Це – Слово благодаті та обітниці, яке нічого від нас, як у
Законі, не вимагає, а пропонує повну
сатисфакцію через досконалу жертву, Христа – жертву, яка поклала край Мойсеєві
та цілому Законові. Через це Давид
настільки вільно відкидає недосконале кроплення Закону і просить бути окропленим
не левитським священиком, а Самим Богом Викупителем, аби його сумління очистилося
чистотою, білішою від снігу.
Божа мудрість у таємницях (Рим.16:25-27)
5 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар