… Але говорить тут[1]
Павло про стару, недієву і непотрібну розчину. Він має на увазі вчення, погляди
чи спосіб життя, який виникає зі Старого Адама, з плоті та крові і ту розчину
яка є руйнівною щодо чистої, нової доктрини або ж природи, відновленої
християнством. Пізніше він називає її «розчиною злоби й лукавства» і в даному
вірші спонукає коринтян бути новим, чистим тістом.
Зверніть увагу на
особливі слова Апостола. Він кличе очищатися від старої розчини і наводячи, як
факт таку причину – ви нове та нерозчинене тісто. Під нерозчиненим тістом він
має на увазі ту віру, яка горнеться до Христа і вірує в прощення гріхів через
Нього, бо він одразу говорить про нашу Пасху – Христа, принесеного за нас у
жертву. Цією вірою тепер коринтяни очищені від старої розчини, розчини гріха та
нечистого сумління і нею вони увійшли в нове життя. Втім їм наказано
очищуватися від старої розчини.
Немає коментарів:
Дописати коментар