вівторок, 7 серпня 2018 р.

Молитва після прийняття Святого Таїнства

    
Дякую Тобі і прославляю Тебе, віковічний Боже, Небесний Отче за цю Твою божественну лагідність і любов, що Ти знову дав мені благодать прийняти святе тіло і дорогоцінну кров Твого Єдинородного Сина, Ісуса Христа, мого Господа. Покірно благаю Тебе - наповнюй мене силою Твого Духа Святого, аби через це Таїнство, яке я отримав устами мого тіла, вірою ще більше я беріг скарби Твоєї благодаті, подаровані мені в цьому Таїнстві, а особливо: прощення гріхів, єдність з Христом і вічне життя.   Хай ця Твоя свята благодать спонукає мене непохитно ходити слідами мого Господа Ісуса Христа, анітрохи не сумніваючись, що в кінці Ти даси мені і всім, що несуть хрест заради Нього, вінець вічного життя. Почуй мене, Небесний Отче, заради Ісуса Христа, мого Господа і Спасителя. Амінь.

З лютеранського співаника

Немає коментарів: