середу, 15 липня 2020 р.

Хай не відбирають в мене моєї свободи!

Якщо ви будете їх досліджувати справедливим і неупередженим оком віри, то побачите, що вони належать до того, про що передвістив Апостол, кажучи, що будуть: «ті, хто слухає духів підступних і наук демонів, хто в лицемірстві говорить неправду, і спалив сумління своє, хто одружуватися забороняє» (1 Тим. 4:1-3). Що ж таке «одружуватися забороняє» як не це – винаходити всі ці перепони та розставляти ті пастки, аби не давати людям одружуватися або ж, якщо вони вже одружаться, то скасовувати їхній шлюб? Хто дав людям цю владу? Навіть, якщо вони святі мужі і їх спонукає благочестива ревність, чому чиясь святість повинна порушувати мою свободу? Чому чиясь ревність повинна мене полонити? Хто хоче хай буде собі святим або зелотом чи тим, що прагне його серце, але хай він не шкодить іншому і хай не відбирає в мене моєї свободи!

Мартін Лютер

Немає коментарів: