Віддавання
Богові «честі істинності», ось в чому насправді полягає сутність настільки зневаженої
і неправильно зрозумілої доктрини про Біблійну непомильність. Без цього
принцип sola Scriptura стає порожньою претензією. Якщо священний текст може
помилятись, а отже підлягає людським правкам, тоді він більше не є стандартом,
правилом і нормою істини, а сам потребує такого стандарту. Тоді він вже не
суддя, а підзахисний – саме такою є історично-критична концепція. Тож
непомильність означає не більше і не менше, аніж те про що стверджує Лютер у
Великому Катехізисі про Хрищення: «Я і мій ближній і загалом усі люди здатні
помилятися і обманювати, але Слово Боже ані помиляється, ані обманює – nec potest errare nec fallere».
І цілком чітким є те, що тут Лютер виводить аргумент від непомильності – до Хрищення,
а не від Хрищення – до непомильності!
What do we expect from leaders?
20 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар