середу, 16 лютого 2011 р.

Марна праця

     Труд і зусилля знайти інші дороги, що ведуть до небес – марні та даремні. Взагалі немає іншої дороги, крім цієї – ми мусимо брати з Христової повноти. Таким чином ми здобуваємо благодать, тобто відпущення гріхів, стаємо дітьми Божими та нащадками вічного життя. Ми одержуємо спасіння заради Христової благодаті, у Якому Бог не знаходить жодного гріха, обману або фальші – нічого крім благодаті, правди, праведності і життя. З огляду на це Бог щиро Його любить і наказує нам Його слухати. А зараз Христос каже: «Коли прагне хто з вас нехай прийде до Мене та й п'є! Хто вірує в Мене, як каже Писання, то ріки живої води потечуть із утроби його» (Ів. 7:37-38).  І зараз я у Нього вірую і приходжу до Нього, мого дорогого Господа та Спасителя, Який повний благодаті і прошу Його втамувати мою спрагу Його живим, свіжим, багатим і нескінченним джерелом. Я впевнений, що Він виконає моє благання, бо Він прийшов повний благодаті у світ, аби ми могли радіти Його благодаттю та її розділяти.

Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св. Івана

Немає коментарів: