У тлумаченні Мт. 16:8 треба мати справу не з уявними арамейськими прототипами, а з наявним грецьким канонічним текстом, який є в нашому розпорядженні. Цей текст проводить чітку відмінність між
Петрос (Петром, чоловіком-каменем) і
петра (скелею), і до цієї відмінності не можна ставитися тривіально. Коментар Св. Августина зачіпає саме осердя цієї справи: "Тому Петро так називається від каменя; не камінь від Петра; як і Христос не називається від християн, але християнин - від Христа... Тобто на Мені, Сині Бога Живого, "збудую Я Мою Церкву". Збудую Я тебе на Мені, а не Мене на тобі".
Професор Курт Маркворт, "Церква та її спільнота, служіння і управління"
Немає коментарів:
Дописати коментар