Плоть і дух ви не повинні
розуміти так наче плоть є лише те, що повинне мати справу з розпустою, а дух як
те, що повинен мати справу з тим, що перебуває всередині серця. Радше, як
Христос в Івана 3 [:6] Павло називає «плоттю» все, що народжується від плоті –
цілу людину, з тілом і душею, розумом і відчуттями – бо все в ній прагне
плоті. Таким чином ви повинні навчитися
називати того «плотським», хто думає, навчає і багато говорить про великі духовні справи, але робить це без
благодаті. З «діл плоті» в Галатів 5 [:19-21] ви можете дізнатися про те, що саме Павло
називає єрессю і ненависними «вчинками плоті». А в Римлян 8 [:3] він каже,
що «Закон безсилий плоттю», але тут
говориться не про розпусту, а про всі гріхи, і понад усе – про невірство, яке є
найдуховнішим з усіх пороків.
І навпаки «духовним» ви
повинні називати того, хто займається найбільш зовнішніми ділами, як це робив
Христос, обмиваючи ноги Своїм учням [Івана 13:1-4] і Петро, керуючи човном та
ловлячи рибу. Таким чином «плоть» - це
людина, яка живе і трудиться назовні та всередині на служіння здобуткам плоті
та свого тимчасового життя. «Дух» - це
людина, яка живе та трудиться назовні та всередині, у служінні Духа та
майбутнього життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар