Хоча прабатьківський гріх, наче духовна отрута та (як каже Лютер) проказа, вразив, спотворив і пошкодив усю природу людини настільки, що природу не можна окремо показати відчуттям і очам як таку і так само неможливо окремо показати прабатьківський гріх (бо прабатьківський гріх не є чимось таким, що існує саме по собі окремо, поза природою людини чи просто саме по собі), проте природу чи єство (тобто тіло та душу) людини, котрі є творивом і ділом Божим та прабатьківський гріх, який є ділом диявола і яким була спотворена та вражена природа людини, потрібно розумом і думкою розглядати окремо. Таку відмінність встановлювати, розглядати і її дотримуватися спонукають і змушують нас головні статті нашої віри.
Мартін Хемніц, Довідник: Служіння, Слово і Таїнства
Найкраща проповідь на Різдво (Луки 2:10-20)
14 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар