понеділок, 5 лютого 2018 р.

Коли віра - чиста


Хай люди тримаються непохитно Божого Слова, тоді вони знатимуть, що вони роблять і в що вони вірують, і куди вони належать. Бо лише християнин знає в що він вірує і що він робить. Інші ходять навпомацки в темряві і невпевнені про своє становище. Вони дивляться на віру точно так, як теля – на нові ворота. Коли вони хочуть вірувати в те, що вірує їхній імператор або пастир, то один зводить іншого. Віруй так і ти будеш бачити у що ти віруєш. Я вірую не в те, в що вірує імператор, князь чи Електор Саксонії, а в те, що стверджує Боже Слово. Тоді-то я знаю, до чого я належу. Я ходжу у світлі і знаю джерело моєї віри. Тоді ви не пожбурите мене у темну діру, яку вони переді мною відкривають, в яку збиваються у непевності, не знаючи у що вірувати. Тоді моя віра – чиста.

Мартін Лютер з проповіді на Євангеліє від Св. Івана

Немає коментарів: