субота, 28 вересня 2024 р.

Бог нічого не дає тобі через твою достойність

     Але потім приходить диявол і нашіптує тобі на вухо: «Але допустимо, що ти прийняв Таїнства недостойно і через твою недостойність ти сам відкинув таку благодать?» У такому разі перехрестися і не допускай, аби тебе мучило питання про твою достойність чи недостойність. Просто подбай, аби ти вірував, що це – певні знаки, істинні слова Божі і тоді ти воістину є і будеш залишатися достойними. Достойним робить тебе віра, а недостойним – невірство. Нечистий дух піднімає це питання про достойність і недостойність, аби збурити в тобі сумніви і таким чином звести нанівець користь Таїнств, а також зробити Бога обманщиком у тому, що Він каже.

Бог нічого не дає тобі через твою достойність, і не будує Він Своє Слово чи Таїнство на твоїй достойності, але з чистої благодаті Він ставить тебе, недостойного, на основі Його Слова і знаків. Горнись до цього і промовляй: «Той, Хто дає і дав мені Свої знаки і Своє Слово, які запевнюють мене, що Христове життя, благодать і небеса стримують мій гріх, смерть і пекло від того, аби вони завдавали мені шкоди, є істинний Бог, Який безперечно все це для мене збереже. Коли священик проголошує мені відпущення гріхів, то я довіряю цьому як самому Божому Слову. Оскільки це – Боже Слово, то воно, звісно ж, сповниться. Ось така моя позиція і на ній будучи, я помру». Ти повинен довіряти відпущенню гріхів від священика так сам непохитно наче Бог послав тобі особливого ангела або апостола і то навіть так, наче Сам Христос відпускає тобі твої гріхи.

Мартін Лютер

Немає коментарів: