середу, 2 березня 2011 р.

Голий обман і спокуслива суміш

     Голий обман виявити легко, і він не завжди настільки небезпечний, як спокуслива суміш правди та помилки. Власне кажучи, саме така мікстура несумісностей характеризує інослав'я  та інославні церкви. Ця радикальна подвійність інослав'я (а чи не назвати нам її "шизопневмією" за аналогією із "шизофренією"?) вивішує прапори і Христа, і Белійяара, світла і темряви, віри та невірства, Храму Божого та ідолів (2 Кор. 6:14-15).

Професор Курт Маркворт, "Церква та її спільнота, служіння і управління"

2 коментарі:

Анатолий Бирюков сказав...

Мені це сподобилось. Мені подобається богословськи твори Мартина Хемница. А коли вийде на українській мові "Енхірідіон"?

пастир Вячеслав Горпинчук - Pastor Vyacheslav Horpynchuk сказав...

Дякую. Професор Маркворт був найкращим богословом другої половини XX століття і початку ХХІ століття.

"Енхірідіон" Хемніца українською мовою був виданий Фундацією "Лютеранська спадщина" 2006 року в м. Києві. Латиною це означає підручник, довідник. Книга Хемніца українською мовою має назву: "Довідник: Служіння, Слово і Таїнство". Примірники цієї книги повинні бути в нашій Семінарії. Я також можу Вам надіслати примірник особисто. Пишіть на vhorpynchuk@hotmail.com