понеділок, 7 березня 2011 р.

Полікарп - родючий християнин

    Ім'я Полікарп - позначає християнина, який приносить багато плодів. Це справжнє, християнське ім'я, бо Господь Ісус сказав в Івана 15:16: "Я вибрав вас, і вас настановив, щоб ішли ви й приносили плід, і щоб плід ваш зостався".  Для них шляхетне насіння Святого Євангелія падає на добрий ґрунт і приносить плід у терпінні (Лк. 8:16).  Цей Полікарп був учень і старанний слухач апостола та євангеліста Івана, і це він безстрашно назвав єретика Маркіона, з яким одного разу зустрівся, "дитям диявола".  Бачите, ніхто не повинен замовчувати правду.
     Коли від нього вимагали, аби він відрікся від християнської релігії, то він сказав: "Упродовж восьмидесяти шести літ служив я Христові і Він ніколи не зробив мені нічого поганого. То як же я можу проклясти та сказати зневажливе слово на мого Царя, Який дав мені спасіння?"
     Коли йому було дев'яносто років, то його хотіли спалити. Посеред вогню він молився: "Боже, Отче Сина Твого, Ісуса Христа, через Якого ми отримали знання про Тебе, Творця усього, що є! До Тебе я кличу, Тебе я сповідую, що Ти - правдивий Бог.  Прославляю Тебе через Первосвященика, Твого улюбленого Сина зі Святим Духом - прийми мене та зроби мене учасником воскресіння Твоїх святих. Амінь".
   І через те, що вогонь пощадив його, як це було у випадку з трьома сповідниками в Даниїла 3:23, його закололи мечем. За три дні до цього, він бачив сон, у якому горіла його подушка, через це він скоро прийшов до висновку, що він страждатиме на вогні.   Сни, які спонукають нас молитися і прямувати християнською дорогою, і про які ми маємо чітку настанову в Божому Слові, зневажати не слід.

     Валерій Герберґер, Зі Скарбниці щоденної молитви

Немає коментарів: