Що ж до прокляття і осуду Закону за гріхи і так само щодо виправдання ділами закону, то віруючих було визволено через Христа від цілого Закону та всіх його частин так, що коли нам потрібно буде мати справу з Богом, то ми не будемо засуджені але Він прощає нам наші гріхи, приймає до благодаті, чинить нас Своїми дітьми та приймає до життя вічного - для цього не потрібно ні цілого Закону, ні якоїсь його частини чи форми, як і не потрібно, щоби ми шукали чи домагалися цих вигод послухом до будь-якої частини Закону. Але всі вони приходять до нас задарма або ж благодаттю, заради Христа, через віру. І хоча Закон завжди звинувачує і засуджує нас за гріхи, проте віруючи, ми звільняємося від цього загрозливого осуду і звинувачення (Рим. 8:1, 33-34, 10:4; Гал. 3:13).
Та існує велика різниця між частинами або ж видами божественного закону стосовно переступу чи послуху. Бо обрядовий і політичний закони Мойсея були скасовані таким чином, що ми не зобов'язані їх дотримуватися. Бо зараз не є гріхом, коли ми не дотримуємося цих законів або тим, що не додивилися, або переступом - фактично, той хто хоче їх виконувати з почуття обов'язку, той втратив Христа (Гал. 2:21; 4:10-11; 5:2, 4).
Але всі люди зобов'язані виконувати заповіді Декалогу і переступ цих заповідей всіма людьми завжди звинувачувався і засуджувався допоки не було відпущення. І Христос дарує Свого Святого Духа всім віруючим для того, аби почати в них послух відповідно до заповідей Декалогу - про це повсюди засвідчує Павло в Писаннях.
Мартін Хемніц, Довідник: Служіння, Слово і Таїнства
In remembrance. . .
5 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар