вівторок, 11 грудня 2018 р.

Молитва на ранок вівторка

    
Отче Небесний! Нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Зроби так, щоб воля Твоя чинилась всюди в серцях людей і в їхньому житті. Подай мені благодаті завжди миритися з волею Твоєю і коритися Тобі у всьому. Вчини, аби я був відданий своїй роботі і підтримуй мою працю Своїм благословенням.
     Подай мудрості земним правителям, які ставлять свою волю вище від Твоєї і цим завдають людям страждання і болю. Допоможи їм побачити, що мир і лад можуть панувати лише там, де чиниться воля Твоя.
     Подай усім служителям Твого Євангелія упевненість, що воля Твоя виконується, коли вони проповідують і навчають Слову Твоєму в істині, коли вони проповідують тим, що збилися на манівці і втішають тих, що засмучені та вказують своїм слухачам на Христа і на Тебе.
     Не дай, аби я та інші християни забули Твої Заповіді і наш обов'язок служити Тобі. Але перш за все, зішли нашим душам палку любов до Тебе і ревність проголошувати спасіння, подароване нам через Ісуса Христа.
     Благослови, аби я вірував у Твої обітниці і не прохав більшого ніж Ти обіцяв. В процвітанні тримай мене в покорі. В бідах тримай мене в силі. Благослови, аби я завжди прагнув виконувати мої власні обов'язки, перебуваючи в непохитній упевненості в ласці Твоїй, через нашого Господа і Спасителя Ісуса Христа. Амінь.

     Мій молитовник 

Немає коментарів: