понеділок, 3 грудня 2018 р.

Молитва на вечір понеділка

    
     Боже любові та милосердя! Цього вечора я покірно благаю Тебе заради Ісуса Христа простити мені сьогоднішні мої провини. Я визнаю, що інколи чиню так, як не хочу робити, а інколи - навпаки не виконую того, що повинен був би зробити. Помилуй мене! Зішли Духа Твого Святого, щоб я міг зростати в благодаті та пізнанні Ісуса Христа, мого Спасителя. Допоможи мені наповнюватись тим, що догоджає Тобі.
     Дякую Тобі за моє здоров'я, яким Ти благословив мене, аби я міг працювати. Згадай, Господи, усіх, на кого тисне хвороба і всіх тих, що перебувають у скорботі. Подай у серця їхні цілющий бальзам Твоїх обітниць. 
   Нехай мирний сон буде в мене цієї ночі і, якщо на це воля Твоя - розбуди мене зранку у тілі та душі, що мали добрий відпочинок. А коли настане моя остання ніч на цій землі, то дай побачити досконалий день Твій у вічній славі. В Ім'я Ісуса. Амінь.

Мій молитовник

Немає коментарів: