четвер, 12 листопада 2009 р.

ЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ СУБ'ЄКТИВНОЇ ТЕОЛОГІЇ

Здається, що рядки з коментарів Джона Брауна на Книгу пророка Ісаї (42:89), які наведені нижче, гарно пояснюють, чому Церква Швеції виясвячує жінок (до того ж лесбіянок) на "єпископів".  "Богослов'я" цієї спільноти вже давно не богослов'я Священного Писання, а "богослов'я" спотвореного та розбещеного розуму.  Те, що почалося з "я- ich теології", знайшло своє цілком логічне продовження на фото в цій публікації.

Далі - коментарі з серії Народна Біблія:

8Я Господь, – оце Ймення Моє,
і іншому слави Своєї не дам,
ні хвали Своєї божкам.
9Речі давні прийшли ось,
нові ж Я повім,
дам почути вам про них,
поки виростуть.

Всі боги людства не можуть зрівнятися із Господом. Жоден бог у будь-якій культурі, будь-де на землі, не може протистояти тому, що обіцяв і виконав Господь. Але про Бога існує багато думок. Сучасне богослов’я не зводить нових образів, які представляють божества, як це робили стародавні види богослов’я, але сучасне богослов’я донині формує Бога відповідно до своїх думок. Без Писань, сучасне богослов’я і всі наступні види богослов’я будують якогось бога, який відрізняється від Господа. Але іншого Бога немає. Немає іншого визволення. Поза Ісусом Христом – лише темрява.

Немає коментарів: