А як щодо того, що Свята Церква передвіщена ковчегом заповіту? Зауважте, як чотири золоті каблучки на чотирьох кутах вказували на чотири сторони світу і ними, безперечно, проголошувалося оснащення до подорожі книгами чотирьох святих Євангелій. Зауважте також держаки з акаційного дерева, які слід було вставляти крізь ці каблучки для носіння, бо треба шукати сильних учителів і непохитних, як це дерево, що не псується, аби ці вчителі, горнучись до науки зі священних томів, могли проголошувати єдність Святої Церкви і наче нести ковчег, будучи вставленими в його кільця. Бо насправді носити ковчег за допомогою держаків означає проповідуванням, через добрих учителів, приносити Святу Церкву до примітивного розуму невіруючих. А все також наказано покрити золотом, аби лунаючи до інших, вони й самі сяяли в блиску свого життя. Про ці непохитні держаки додано: "В ковчегових каблучках будуть ці держаки; не відступлять вони від нього", бо вкрай необхідно аби ті, що перебувають у проповідницькому служінні, не відступалися від дослідження Писання. З цією метою держаки завжи повинні бути в каблучках, щоби коли з'явиться потреба для носіння, не було сповільнення через те, що держаки не перебувають у каблучках. Але хай держаки завжди перебувають у каблучках, аби вчителі, які завжди в своїх серцях розмірковують про Святе Писання, без затримки піднімали Святе Писання, одразу навчаючи тому, що лишень необхідно.
Григорій Великий (Двоєслов), зі Скарбниці щоденної молитви
Can we trust the Spirit?
21 годину тому
Немає коментарів:
Дописати коментар