Павло також наголошує на двох наслідках Хрищення, а саме: на відродженні та відновленні (Тит. 3:5). Бо, по-перше, гріхи омиваються у відпущенні гріхів через Хрищення Словом так що вони не залічуються тим охрищеним людям, які залишатимуться у Христі вірою і таким чином усувається провина (Дії 2:38; 22:16; Пс. 32:1, 2; Рим. 7:24, 25; 8:2). І це відпущення гріхів не є половинчастим або частковим, а повним, досконалим і довершеним. По-друге, на місці втраченої прабатьківської праведності Святий Дух починає відновлення, через яке Він починає трощити та умертвляти прабатьківський непослух з усім тим, той робить. Але ця користь відновлення не завершується досконало в цьому житті так, що пошкоджене коріння прабатьківської зіпсутості цілковито не усувається і не викорінюється із нашої природи в цьому житті. Але упродовж усього їхнього життя Святий Дух створює, продовжує та збільшує це умертвіння та відновлення, які почалися у відроджених людей (2 Кор. 4:16; Рим. 8:13; Гал. 5:24).
Мартін Хемніц, Довідник: Служіння, Слово і Таїнства
One dogma but many dogmatics. . .
16 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар