субота, 17 жовтня 2015 р.

Виправдувальний процес

   
     Справа виправдання вирішується не випадково чи легковажно, але вирішується вона перед Божим Судом і Самим Богом Суддею. Бо Закон кличе нас на засідання Божого Суду, де він не лише засуджує нас, але й визнає нас повністю винними. І через те, що перед цим справедливим Судом Божим повинні замовкнути всілякі уста та весь світ (повинен) упокоритися перед Богом, то Мойсей виголошує нам вирок смерті і засудження (2 Кор. 3:7; 5 М. 27:26). 
     Тому коли наше сумління, засуджене зараз за гріхи і, таким чином, підвладне вічній смерті та прокляттю, шукає щось таке, чим протистояти праведному Божому Судові для того, щоб уникнути та втекти від великого вироку прокляття, то воно нічого не знаходить. 
     І врешті-решт Сам Бог, багатий на милосердя, ставить перед нами в Євангелії Свого Сина як викуп (Рим. 3:25). І тих, хто через віру просить цього Посередника про допомогу і осягає Його вірою - тих Отець виправдовує від звинувачення, яким їх звинувачує Закон, і від вироку засудження; тобто Він відпускає їм гріхи заради Христа, і зараховуючи їм Христів послух і смерть, проголошує їх праведними і дає в нагороду життя вічне (Рим. 8:33, 34).
     І це є процесом або дією виправдання грішника перед судним престолом Божим, так що Він взиває із престолу чистого Божого Суду, як і Жерсон описує справу виправдання відповідним порівнянням із судовою апеляцією.

Мартін Хемніц, Довідник: Служіння, Слово і Таїнства

Немає коментарів: