суботу, 6 січня 2018 р.

Молитва напередодні Різдва Христового

    
     Всемогутній Боже!  Отче Небесний! Дякую Тобі за невимовний дарунок всьому людству у народженні Немовляти Христа у Віфлеємі, проголошеного Ангелом у ту святу ніч. Нехай тайна воплоченого Слова зігріває мою душу, сповнює її втіхою і прагненням, подібними до тих пастухів, аби я поспішав до Христових ясел і Йому служив.
     Нехай серце моє, на відміну від переповненого готелю, в якому не знайшлося місця для Твого Сина, буде Йому притулком.
     Допоможи мені в дусі щирого каяття радіти в День народження мого Спасителя, щоб у щирій вірі зміг я  приєднатися до пісні Ангелів, розділити радість пастухів і поклонятися Йому разом із мудрецями, що прийшли зі Сходу. Нехай Христос народиться в цю святу ніч у моїй душі, щоб істина, любов і викуплення, які Він приніс, відтепер і завжди залишались у моєму серці і в моєму житті. Допоможи мені, аби як Марія, я зберігав усе, пов'язане з Немовлятком Ісусом у моєму серці і завжди про це розмірковував. 
     І нині, коли ти учинив мене причетним до Його слави тут, зішли мені благодать розділити Його славу там. В Ісусове Ймення прохаю Тебе про це. Амінь.

З Мого молитовника

Немає коментарів: