понеділок, 26 травня 2014 р.

Відчуваю страх, але не боюся жодного зла

     Це так наче він[1] каже: «Щодо мене, то я справді слабкий, засмучений, схвильований і оточений всякою небезпекою і лихом.  Через мій гріх, моє серце і сумління теж невдоволені.  Я відчуваю такий жахливий страх смерті та пекла, що майже падаю у відчай. Але навіть якщо мені чинитиме опір весь світ і навіть брами пекла (Мт. 16:18), мене це не злякає. Так – я не боятимуся зла і суму, які вони на мене накладатимуть – бо Господь зі мною.  Господь – мій порадник, утішитель, захисник і помічник – Господь, кажу я вам, Який створив небо і землю і все, що є в них з меншого ніж порошинка, тобто з нічого. Йому кориться усе твориво: ангели, дияволи, люди, гріх, смерть тощо – коротко кажучи, все перебуває у Його владі. І тому я не боюся жодного зла».

Мартін Лютер, З тлумачення двадцять третього Псалма




[1] Пророк, цар Давид.

Немає коментарів: