Тут пророк сам пояснює,
про яке саме пасовисько і про яку саме тихую воду він говорить, а саме: про те,
чим відновлюється і відживляється душа.
Проте це – ніщо інше, як Боже Слово. Але оскільки наш Господь має
подвійне Слово – Закон і Євангеліє, то пророк достатньо чітко пояснює, що він
говорить тут не про Закон, а про Євангеліє, кажучи: «Він душу мою
відживляє». Закон не може відживляти
душі, бо він – Слово, яке ставить перед нами вимоги і наказує нам, аби ми
любили Бога усім серцем своїм тощо, та нашого ближнього, як самих себе (Мт.
22:37, 39). Він засуджує того, хто діє
по-іншому і проголошує йому такий вирок (Гал. 3:10; 5 М. 27:26): «Проклятий
усякий, хто не триває в усьому, що написано в книзі Закону, щоб чинити оте!» А
певним є те, що на землі ніхто цього не робить, отже Закон приходить належного
часу зі своїм вироком і лише засмучує і лякає душі. Де немає жодної допомоги, він настільки на
душі тисне, що вони мусять впасти у відчай і загинути навіки. Тому Св. Павло
каже (Рим. 3:20): «Законом-бо гріх пізнається» і (Рим. 4:15): «Закон чинить
гнів».
Проте Євангеліє – блаженне
Слово. Воно нічого не вимагає, а
проголошує все те, що добре, а саме: що Бог дав нам, бідним грішникам, Свого
Єдинородного Сина і, що Він має бути нашим Пастирем. Він шукатиме нас, голодних
і заблуканих овечок і віддаватиме за нас Своє життя, аби викупити нас від
гріха, від вічної смерті і від влади диявола.
Ось та зелена трава і вода тиха, якими Господь відживляє душі наші. Таким чином ми позбавляємося нечистого
сумління і сумних думок.
Немає коментарів:
Дописати коментар