Про доктрину викуплення Писання чітко проголошує, що Син Божий, при зачатті Святим Духом, набув нашу природу, очищену та освячену від гріхопадіння так, щоб окрім гріха, Він міг бути подібним і консубстанціальним (як про це говорять стародавні) щодо наших братів (Євр. 2:16-17 і далі). Тож, якщо не було жодної різниці між нашою людською природою (яку спотворило гріхопадіння) і прабатьківським гріхом (який спотворив і вразив нашу людську природу), то виходить тоді, що Христос не набув нашої людської природи чи єства, яке складається з тіла та душі, бо Він не взяв на Себе гріха, або що Він також набув гріх, прийнявши нашу природу. Але обидві ці думки суперечать Писанню. Тому ми повинні розріняти між людською природою і гріхом.
Мартін Хемніц, Довідник: Служіння, Слово і Таїнства
For the Eve of the Nativity. . .
2 години тому
Немає коментарів:
Дописати коментар