Різницю між смертними гріхами та гріхами, які прощаються, потрібно гарно та обережно пояснити для того, щоб кожний християнин міг знати та визначати, чи він живе у смертному гріхові, а чи в такому, що прощається... щоб кожна людина могла перевірити, чи є у неї правдиве каяття та віра, а чи ні (Римлян 2:4, 5; Єремії 5:3; 2 Коринтян 13:5).
Прабатьківський гріх, який все ще живе у тілі відроджених людей... спокушує, зводить до гріха різними пропозиціями та гріховними пожаданнями (Якова 1:14; Римлян 7:8; Галатів 5:17). Оскільки відроджена людина не отримує задоволення від такого виду тілесних пожадань і не ведеться та не йде за ними, а щиро стримує та розпинає їх як гріхи, і умертвляє їх Духом, щоб вони не керували нею і нею не чинились (Римлян 6:12; 7:15; 8:13; Галатів 5:24), то саме це є дуже вірним знаком правдивого та щирого каяття. І, коли відроджені люди моляться про те, щоби Бог не зарахував їм цих слабкостей, а простив заради Христа та водночас вірують і уповають на те, що Христос, як істинний Заступник, покриє в очах Божих їхню нечистість Своєю невинністю і послухом (Римлян 4:7; Псалом 32:1; 1 Івана 1:7; 2:1, 2), то це також є ознакою істинної і спасенної віри.
І там, де у щирому каятті істинна віра приймає у Євангелії Христа, уповає на Нього та Ним підтримується, то там осуду немає, а є лише чиста благодать Божа, прощення гріхів і вічне спасіння (Римлян 8:1; 1 Івана 1:9; Псалом 32:2). Таким чином у відроджених людей є і трапляються гріхи, які прощаються, і якими вони не засуджуються, бо, як сказав Августин, вони живуть під благодаттю.
Мартін Хемніц, Довідник: служіння, Слово і Таїнства
Немає коментарів:
Дописати коментар