Так само, як і в Старому Заповіті був наказ і навчати, і обрізати, і дорослих людей спочатку навчали, а потім обрізали (Буття 17), а немовлят спочатку обрізали, а навчали пізніше (Буття 17:12) тоді, коли вони виростали достатньо для того, аби розуміти та ставити питання (Повторення Закону 6:20; Вихід 12:26) то так само і все служіння Нового Заповіту складається зі Слова і Таїнств. І коли дорослих людей спочатку навчають, то навчання тоді йде попереду, а Хрищення слідує за ним (Дії 2:41, 8:12, 35-38; 10:44-48). І такий само порядок про навчання і Хрищення, якому слідували також у навчанні та обрізанні у Старому Заповіті, дотримується і нині стосовно немовлят.
Бо те, чим обрізання було в Старому Заповіті, тим самим є Хрищення в Новому Заповіті (Колосян 2:11, 12). Тож Іван, пишучи до дітей віруючих людей, аби вони могли знати про Отця Небесного, дає їм перше цю втіху в тому, що вони через Його Ім'я мають прощення гріхів (1 Івана 2:12, 13). Це стосується їх, бо вони охрищені в Христове Ім'я на відпущення гріхів (Дії 2:38), бо ця обітниця стосується і малих дітей (Дії 2:39; Ісаї 49:22).
Мартін Хемніц, Довідник: служіння, Слово і Таїнства
Немає коментарів:
Дописати коментар