неділю, 19 квітня 2020 р.

Христос воскрес! Воістину воскрес!


Та я знаю, що мій Викупитель живий, і останнього дня Він підійме із пороху цю шкіру мою, яка розпадається, і з тіла свойого я Бога побачу, сам я побачу Його, й мої очі побачать, а не очі чужі... (Йов 19:25-27).


ХРИСТОС ВОСКРЕС!  ВОІСТИНУ ВОСКРЕС!

Любі брати і сестри!

Зичу Вам благословенного і радісного святкування Великодня!  Це свято  набуває ще більш особливого значення у світі, який наляканий кількістю смертей від моровиці ХХІ століття. Але навіть посеред великих бід, болю, ізоляції і страждань ми можемо сміливо утверджувати Великоднє проголошення праведного Йова: «Та я знаю, що мій Викупитель живий, і останнього дня Він підійме із пороху цю шкіру мою, яка розпадається, і з тіла свойого я Бога побачу, сам я побачу Його, й мої очі побачать, а не очі чужі...» Ніщо не може відібрати від нас оптимізму, бадьорості і радості.  Бо Христос воскрес!  Воістину воскрес!


У Христі Ісусі, нашому живому Викупителі та Богові,

+ Вячеслав Горпинчук,

Єпископ Української Лютеранської Церкви

Немає коментарів: