четвер, 21 травня 2020 р.

Сутність літургії

Відповідно до своєї сутності, меса (літургія) – ніщо інше, як вищесказані слова Христа: «Прийміть, споживайте, тощо» (Мт. 26:26) так, наче Він каже: «Дивись, грішна та засуджена людино, з чистої та незаслуженої любові, якою Я тебе полюбив, і волею Отця усякого милосердя (2 Кор. 1:3), поза будь-якою твоєю заслугою або поза будь-яким твоїм бажанням, Я обіцяю тобі в цих словах прощення усіх твоїх гріхів і життя вічне. І, аби ти була повністю упевнена в цій Моїй обітниці, яка не скасовується, Я дам Моє тіло і проллю Мою кров, підтверджуючи цю обітницю самою Моєю смертю і залишаючи тобі Моє тіло та Мою кров і як знак і спомин про цю саму обітницю. Щоразу коли ви будете причащатися ними, згадуйте про Мене, проголошуйте і прославляйте Мою любов та щедрість до вас, і складайте подяку».

                             Мартін Лютер

Немає коментарів: