Христове послання одразу
засуджується світом, який би швиденько знищив би його, якби тільки мав на це
владу. Світ всього на всього натовп,
який зневажає Бога й богохульствує проти Бога в Його посланні.
З огляду на це легко
зрозуміти слова Св. Павла, коли він каже, що Антихрист «в Божому храмі він
сяде», тобто, в Християнській Церкві, де буде правителем і царем, тобто
проповідником (2 Сол. 2:4). Там він сидітиме на престолі, вивищуючи себе та
чинячи спротив Богові. Він не намагатиметься звеличитися над Богом у Його
величі, але над Богом, Якого проголошують та Якому поклоняються. Це означає, що він розташує себе над Богом у
Його словах, а не над Богом у Його величі. Він не шануватиме приписи Святого
Письма, як Слово Боже. До того ж він каже: «Святе Причастя в обох видах –
правильне, але роздавати треба його таким чином не слід». Він засуджує таке роздавання як єресь. Він визнає, що шлюб був запроваджений і
наказаний Богом для відтворення людського роду (1 М. 1:28). Водночас він каже: «Хоча й Бог заповів
одружуватися, ти мусиш не одружуватися».
Так само всі мають свободу їсти, що захочуть, але він заборонив
споживання м’яса, сиру та масла. Таким чином папська доктрина –
не що інше, як піднесення себе над Богом, бунт проти Бога не у Його величі, а в
Його об’явленому та проголошуваному Слові. Чим чистіше
Боже Слово, тим лютіше він шаленіє проти нього й бунтує. Турок не перебуває в Християнській Церкві, а
Папа використовує Біблію і відправляє Таїнства. Але все-таки проти них він
опирається з усієї своєї потуги та засуджує їх як брехні та неправильне, а
правильним оголошує диявола. Але все-таки він триватиме лише певну пору. Як
проголошує Псалмоспівець: «Так, що Ти бездоганний, коли Тебе судять. Тебе вони
засуджують, але вкінці виправданий будеш Ти. Змій може жалити Тебе і
засуджувати, але Ти все-дно переможеш».
Мартін Лютер, З проповіді на Євангеліє від Св.
Івана
Немає коментарів:
Дописати коментар