пʼятницю, 13 грудня 2013 р.

Господь і Владика

Давид непохитно і впевнено дотримується цієї єдності Особи.  Христові Цареві дає два імені – велике божественне Ім’я, Господь і мале людське ім’я, Владика.  Таким чином він зазначає про дві природи у Христі – божественну і людську, втім говорить він не про двох, а про єдиного Господа та Владику, аби показати єдність Особи, що Христос, Господь, наш Владика – одна-єдина Особа. Він розрізняє природи і кожній з них дає особливе ім’я.  Але він не розділяє Особу, а тримає Особу нерозділеною. Наслідуймо цього пророка у тому, як він Святим Духом пророкує, що Христос – Господь і Владика усіх нас, але все-таки немає двох Господів або Владик, як і немає двох Месій, ані двох Царів, а є один-єдиний Господь, наш Владика, один-єдиний Месія і Цар.

                                             Мартін Лютер, З тлумачення восьмого Псалма

Немає коментарів: