Самі слова (Запровадження Господом Христом Святої Вечері) є досконалим правилом віри і якщо вони не привели цілої Церкви до єдності, то це через те, що не всі їх достатньо досліджували в правильному дусі. Бог Святий Дух, роблячи об'явлення людині мовою, через необхідність підкорив Свої власні слова законам мови і якщо ціла номінальна Церква Христова колись погодиться про доктрину Євхаристії, то ця згода буде досягнута за звичайної допомоги Духа правильним застосуванням до натхненних слів законів мови. Найважливішим питанням у суперечці є насправді одне - те, до якого навіть Східна Церква, нереформована Західна Церква і очищена Церква Заходу - Лютеранська Церква - повертаються з тією самою відповіддю. Доктрина про об'єктивну присутність тіла та крові Христа у Вечері є вірою переважної більшості християнства нині так само як вона була вірою від самого початку і якою б капосною не була доктрина про преосуществління (транссубстанціацію), вона все-одно залишає основу Євхаристійної тайни непорушною, тоді як раціоналістична опозиція знищує саму основу.
Чарльз Краут, Консервативна Реформація
Божа мудрість у таємницях (Рим.16:25-27)
6 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар