Цитуючи 6-ий розділ Івана, згадуючи про Господню Вечерю, варто один раз і назавжди наголосити на тому, що... він говорить не про Святу Вечерю зокрема, але зазначаючи загальну доктрину про життєдайну силу Христових плоті та крові, він утверджує доктрину, у якій одним із благ є таїнственне споживання. Якщо ми приступаємо до куштування Христових плоті та крові, у дії вірі, без Господньої Вечері, a fortiori ми маємо в них блаженне куштування у дії вірі з Господньою Вечерею. Шостий розділ Івана розглядає величну ціль, величним засобом якої є Господня Вечеря. Ми куштуємо Христове тіло і кров таїнственно, аби куштувати їх спасенно.
Чарльз Краут, Консервативна реформація і її богослов’я
Немає коментарів:
Дописати коментар