Тоді, коли інші Реформатори дивилися на Писання, як на єдине джерело істини, Цвінґлі часто координував Біблію з ідеями класичної старовини, наполягаючи, що християнство немає виняткових претензій на істинне та правильне...
Цвінґлі не бачив жодного контрасту між Законом і Євангелієм, а отже не міг проводити між ними належної різниці. Для нього, Закон, як і Євангеліє - об'явлення Божої благодатної волі. Сам по собі Закон не має ніякої осудливої властивості. Наскільки ж сильно це відрізнялося від концепції Лютера! Разом із Меланхтоном та іншими співробітниками Лютер виклав чіткий контраст між Законом і Євангелієм, показуючи, що Закон вбиває, а Євангеліє оживлює; Закон засуджує, а Євангеліє спасає; служіння Закону виявляє нам гріх, а в Євангелії ми маємо джерело очищення.
Доктор Дж. Л. Неве, З історії християнської думки
One dogma but many dogmatics. . .
15 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар