У тих випадках, де
отець-сповідник далі не даватиме відпущення гріхів я би дав, аби він тримав те
відпущення для самого себе. Я би пішов від нього, як від того, хто разом із
Люцифером, переступає межі свого обов’язку та влади і
узурпує юрисдикцію Бога, досліджуючи таємниці серця – те, чого він не має права
робити і те, чим він перейматися не повинен. Там, де не відпускає гріхи людина,
там їх відпускає Бог. Це так, наче хтось попросив би священика про Хрищення і
Таїнство Вівтаря, а він не захотів би їх дати. У такому випадку достатньо віри
і бажання прохача для запевнення про те, що він взяв повну участь (у
Таїнствах). Тож, хоча й отець-духівник не бажає дарувати відпущення, відпущення
і далі, на щастя, точно відбувається, бо розкаяний зробив сповідь і, як бажає
відпущення, так і шукав його. У такому випадку ви повинні вважати
отця-духівника за грабіжника і злодія, який такою дією відбирає і стримує від
вас те, що є вашим. Ми можемо дуже радіти, що ми відпущені в очах Божих і не
сумніватися, що отримали це Таїнство.
Божа мудрість у таємницях (Рим.16:25-27)
12 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар