понеділок, 16 листопада 2015 р.

Церква, як бізнесова корпорація

         В американських церквах існує тенденція  "думати про Церкву, як про якусь бізнесову корпорацію, якій дано привілей виконувати Господню роботу", що виливається  у "субординацію питань про правду" "ефективності операцій" у прагматичний спосіб. В інтересах підтримання "зовнішньої єдності та ефективного здійснення більших заходів" в них проходили "одночасно збільшувана адміністративна централізація і зменшувана богословська централізація". Ця "прагматична концепція Церкви" підмінила "широке церковне включення протилежних богословських думок та богословські на них відповіді". Таким чином богослов'я Церкви живе у скромному колоніальному будиночку, який все більше і більше потрапляє у тінь хмарочоса активної праці Церкви".[1]

Професор Курт Маркворт, "Церква та її спільнота, служіння і управління"






[1] L. A. Loetscher, The Broadening Church, c. 8, 59, 93. Передмова зазначає вірування автора в те, що пресвітеріанський досвід, описаний у цьому томі, «знайде широкі паралелі у багатьох інших провідників американської церкви. Її історія – це своєрідний богословський барометр часу».

Немає коментарів: