вівторок, 19 березня 2013 р.

Захист від зміїної голови


      Отже, ми, християни, мусимо бути озброєними і завжди готовими до безперервних нападів і нікому не слід почуватися самовпевнено та безтурботно, наче диявол – далеко від нас, але мусимо ми постійно очікувати і бути готовими відбити його удари. Бо хоч зараз я невинний, терплячий, добрий і міцний у вірі, диявол може цієї ж миті направити таку стрілу в моє серце, що мені навряд чи вдасться встояти.  Тому що диявол – такий ворог, який ніколи не стомлюється і не припиняє своїх задумів – так, що коли припиняється одна спокуса, завжди виникає інша.
Відповідно, не існує іншої допомоги та розради, як вдатися до молитви «Отче наш», вхопитися за неї і таким чином звернутися до Бога, щиросердно молячись: «Любий Отче Небесний, Ти зобовязав мене молитися, щоб мені знову не впасти в гріх, піддавшись спокусам».
А потім ви побачите, що спокуси повинні відступити і, врешті-решт, зникнути.  Якщо ж ви наважитеся допомагати собі власними думками і замислами, то лише погіршите власний стан і дасте дияволові більше місця.  Бо він має зміїну голову і, протиснувши її у найменшу щілинку,  він безперешкодно затягне за собою все тіло.  Одначе молитва може знешкодити його і прогнати його геть.

З Великого Катехізису

Немає коментарів: