неділю, 18 листопада 2018 р.

Молитва на ранок понеділка (1)

    
     Ласкавий Боже! Отче Небесний! Я складаю подяку Тобі за ласку Твою до мене - що Ти вберігав мене від усякої шкоди і небезпеки упродовж цієї ночі. Розвій темряву мого життя прощенням Твоїм - прощенням заради Ісуса, мого Спасителя. Благослови, Господи, аби цей день я почав з виконання моїх обов'язків з упевненістю, що Ти прихильно поглянеш на мою працю. Благослови мою працю, аби мого заробітку вистачило для задоволення моїх потреб і потреб тих, кого Ти доручив під мою опіку. Навчи мене з радістю  віддавати частину моїх заробітків на підтримання Твоєї Церкви і для допомоги бідним і нужденним.  Допоможи мені пам'ятати науку мого Спасителя: "Шукайте ж найперше Царства Божого і праведності його, а все це вам додасться". В такому настрої дай мені почати день цей робочий. Амінь.

Мій молитовник

Немає коментарів: