В Старому
Заповіті деталі прилюдного поклоніння Богові були чітко прописані Законом.
Новий Заповіт таких левитських регулювань не має. Втім, поклоніння Богові «в
дусі та істині» (Івана 4:24) не служить виправданням для безформності та
примхи. Власне кажучи, прилюдне
поклоніння Богові в Новому Заповіті формується одним зовнішнім дотримуванням,
про яке Господь промовив: «Робіть це на спомин про Мене» (Луки 22:19). Це
творить точку опори для життя та дії Церкви – центр уваги, довкола якого вона
збирається (1 Коринтян 11:20-33). Разом із проповідуванням, для якого вона є
контекстом, Вечеря творить основний корпус прилюдної літургії або ж служби
Церкви. Коли ми говоримо про «Літургію»,
то маємо на увазі Службу зі Святим Причастям. Ця служба, каже Ауґсбурзьке
віросповідання «серед нас дотримується у правильний спосіб – у спосіб, в який
вона раніше дотримувалась у Церкві, і який може бути доведений твердженнями Св.
Павла в 1 Кор. 11:20 і далі та багатьма твердженнями святих Отців» (АВ XXIV:35).
Sounds reasonable to me. . .
8 годин тому
Немає коментарів:
Дописати коментар