четвер, 4 листопада 2021 р.

Ознака мужа віри

  Послухайте тих слів, які Христос промовив до Петра після воскресіння.  Христос спитався: «Петре, чи ти любиш Мене?» А Петро відповів: «Господи, Ти знаєш, що я люблю Тебе». І що ж тоді Христос промовив? Він не сказав: «Викинь свої гроші. Утримуйся від їжі. Воскрешай померлих. Виганяй бісів». Христос нічого такого не сказав, як і не віддав Він наказу про якесь чудо чи чесноту. Він проминув усе це і промовив: «Якщо Ти любиш Мене, то годуй вівці Мої[1]». Чому Христос це сказав? Бо Він бажав показати нам, що є найбільшою ознакою любові до Нього, а також вказати на ту любов, яку Він Сам виявляє до Своїх овечок. Тож тепер Він наводить Свій найсильніший доказ, яким Петро може виявляти свою любов до Нього. Бо Христові слова практично означають: «Хто любить Мої вівці, той любить Мене»… Тож ніщо не може бути величнішою ознакою мужа віри, який любить Христа, ніж його піклування про братів і його турбота про їхнє спасіння. 

Іван Золотоустий



[1] Проповідуй Євангеліє.

Немає коментарів: